KO-TR Macro V8 Çok Yakında Geliyor Geçerli Sürüm V7.
Makroyu Kullanabilmek İçin Kayıt Olun

Arch Macro Keylogger ve Virüsle Sizleri Soyuyor!

Ben de Arch Macro tarafından soyulan birisiyim. KO-TR Macro'yu çıkarmamım asıl sebebi budur.
Arch Macro emek hırsızlığı yapan şerefsizlerin yaptığı bir macrodur. Siz bilgisayar başında yokken team viewer dosyalarıyla uzaktan bilgisayarınıza bağlanarak gerçekleştiriyorlar, bilgisayarınızda team viewer kurulu olmasa bile bilgisayarınıza bağlanabiliyorlar. Lütfen bu emek hırsızlarına karşı dikkatli olun!

Yeni geliştirdiğim macro hakkında yorum bırakırsanız sevinirim.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Şuan Okumakta Olduğunuz Blog Yazımız Kategorisinde Bulunmaktadır.

6 yorum:

  1. ben de dün gece soyuldum kardeşim. Bilişim suçlarına telefon açtım gün içinde kasayı emniyete teslim edicem çalan her kimse hakkında yasal işlem başlatıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu işi yapan kişilerin bir an önce cezalandırılmasını bizde istiyoruz, durumdan bizide haberdar ederseniz mutlu oluruz.

      Sil
    2. bakalım kasayı bıraktım bilişime bana geri dönüş sağlayacaklarını söylediler. Knight online a da ticket attım oradan da geri dönüş bekliyorum. 2gb lik item için mahkeme ile uğraşsınlar. Yasa gereği oyunda eşya çalmanın bakkaldan ekmek çalmaktan farkı yok

      Sil
    3. Hayırlısı olur inşallah.

      Sil
  2. hocam ben o arch makroyla 2 kere soyuldum 10 gb itemim gitti ko ya ticket attım sizin bilgisayarınızdan işlem gerçekleştirildiği için yardımcı olamıyoruz dediler yani teamwiewer gibi bişeyle bağlanıp soyuyolar sonra pcyi resetliyolar kalktığınızda pc resetlenmiş şifre ekranı açıksa soyuldunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KO-TR Macro'yu yapmamızın sebeplerinden biride Arch Macro'nun sizleri madur bırakıyor oluşudur. KO-TR Macro'yu güven içerisinde kullanabilirsiniz.

      Sil

Back to Top